facebook twitter google+ youtube

KKK



V: Kui Sa pole veel BestCredit.ee klient, siis tuleb Sul registreeruda meie kodulehel. Väikelaenu taotlemiseks tuleb Sul vajutada vastavat nuppu ning seejärel täita taotlusvorm, märkides õiged andmed oma finantsolukorra kohta. Meie laenuhaldur vaatab ankeedi läbi ja võtab vastu vastava otsuse. Vajadusel kontakteerutakse Sinuga enne otsuse langetamist tekkinud küsimuste või detailide täpsustamiseks. Lähtuvalt 28.01.2008 jõustunud "Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse" nõuetest, peavad kõik esmakordselt väikelaenu taotlevad kliendid ennast isikuttõendava dokumendi alusel tuvastama meie kontoris (Tallinn, Tartu mnt 25-21) või ühes 54 Eesti Posti esindustest. Eelnimetatud protseduur on kohustuslik ning seda tuleb läbida vaid üks kord, edasiste väikelaenude taotlemisel seda läbima enam ei pea. Kui Sinu taotlus on rahuldatud ja isikutuvastuse protseduur läbitud, kanname laenu raha mõne minuti jooksul Sinu pangaarvele!

V: Juhul, kui Krediidiinfo või mõne muu võlgnevuste registri andmetel on Sul vähemalt üks täitmata finantskohustus, siis BestCredit.ee-st Sa kahjuks laenu ei saa. Infot oma võlgnevustest võib kontrollida siin.

V: BestCredit.ee-s laenu taotlemiseks peab Sul olema püsiv töökoht või muu stabiilne tuluallikas.

V: Konto väljavõtte saad küsida pangakontorist paberkandjal või tellida internetipangast. Siit lehelt leiad juhendid konto väljavõtete tegemiseks erinevates internetipankades.

V: Juhul, kui väikelaenu taotlus rahuldatakse, siis saadetakse Sulle SMS sõnum, mis dubleeritakse ka Sinu e-postile.

V: Taotluste läbivaatamine toimub iga päev kella 9.00-st kuni 21.00-ni. Väikelaenu (kiirlaen, tarbimislaen) taotluse puhul kulub otsuse tegemiseks mõni minut. Juhul, kui taotlusi on väga palju, võib aega minna kuni üks tund. Mootorsõiduki tagatisel laenu ning käendus- ja kinnisvaralaenu korral võib aega minna kuni 1-2 tööpäeva. Püüame teha kõik võimaliku meie klientide kiireks teenindamiseks.

V: Raha kantakse kiiremas korras vaid Swedbank, SEB Pank, Nordea Pank või Krediidipank klientidele. Kui oled mõne teise panga klient, siis võib pankade vaheline ülekanne aega võtta 1-2 tööpäeva.

V: Kõik vajalikud juhendid laenu tagasimaksete kohta leiad "Iseteenindus" menüüst. Samuti olid andmed laenu tagasimaksmiseks kirjas lepingus, mille said meilt laenutaotluse rahuldamisel. Meie pangarekvisiidid leiad lehelt Kontakt. Ära unusta märkida viitenumbrit! Vastasel juhul võivad Sinu makse tuvastamisega tekkida probleemid.

V: Me saadame dokumente PDF formaadis. PDF-failide vaatamiseks tuleks Sul alla laadida tasuta tarkvara Adobe Reader.

V: Kui Sa ei saa teha õigel ajal vajalikku laenumakset, anname Sulle võimaluse pikendada laenu maksetähtaega teatud ajaperioodi võrra (maksepuhkus). Teenuse kasutamise eest tuleb Sul tasuda vaid pikendustasu, milleks on jooksev intress. Jooksva intressi suurust arvutatakse sõltuvalt võetud laenu jäägi suurusest ja pikendamise perioodist. Täpsemat informatsiooni väikelaenu (kiirlaen, tarbimislaen) pikendamise kohta saad näha "Iseteeninduse" menüüs "Lisateenused" lehel.

V: Võta ühendust meie klienditeenindusega ning me tagastame Sulle ekslikult teostatud makse.

V: Oleme Sulle väga tänulikud, kui meid sellest teavitad.

Laenu refinantseerimine tähendab olemasoleva maksegraafiku asendamist uue maksegraafikuga. Refinantseerimise teel võib muuta olemasoleva laenu „odavamaks“ ehk vähendada perioodilisi laenumakseid laenuperioodi pikendamisega. Kui Sul peaks tekkima veel täpsustavaid küsimusi laenu refinantseerimise kohta, siis vastame neile meeleldi infotelefonil.

V: Peamine ja kõige olulisem soovitus on mitte jääda ootama abi, vaid võlgnevusega koheselt tegeleda. Probleemi lahendamine varases staadiumis on oluliselt lihtsam, enne kui see paisub liiga suureks. Palun võta kiiremas korras ühendust meie spetsialistidega ning koos jõuame mõistliku lahenduseni.

  1. Koosta pere-eelarve ning ole realistlik. Arvuta, missugune oleks igakuine summa, mida Sa oleks võimeline tasuma.
  2. Mõtle, kus võiks praegusel hetkel kokku hoida, leidub ehk mõningaid oste, mida saad edasi lükata.
  3. Jõua arusaamale, kas Sinu makseraskused on lühiajalised ja kas laenu pikendamine leevendaks olukorda või on tegemist pikaajaliste raskustega, mistõttu tuleks kaaluda laenu refinantseerimist.
  4. BestCredit.ee hoolib oma klientidest! Olles aus meiega, saame Sind aidata parimal võimalikul viisil.

V: Selleks tuleb Sul esitada kirjalik taganemisavaldus (elektroonselt või paberkandjal), kus peavad olema märgitud järgmised andmed: Sinu nimi, isikukood, laenulepingu number, avaldus lepingust taganemise ja laenu ennetähtaegse tasumise kohta, avalduse koostamise kuupäev ning allkiri. Lepingust on Sul võimalik taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates Laenu üleandmisest.

V: Laenu ennetähtaegset tagastamist on võimalik teostada kahel viisil:
1) Laenu on võimalik ennetähtaegselt tagastada meie kodulehe "Iseteeninduse" kaudu. Selleks Sa pead olema kodulehele sisse logitud. Laenu ennetähtaegse tagastamise korral maksate intressi selle aja eest, mil laenu kasutasid. Täpne laenu tagastamise summa on nähtav kodulehel "Iseteeninduse" menüüs. Kui märgitud tähtajaks laenu ei tagastata, jätkub laenuleping esialgsetel tingimustel.
2) Kui Sul ei ole võimalik vormistada laenu ennetähtaegset tagastamist kodulehe kaudu, siis Sul tuleb teatada kirjalikult (elektroonselt või paberkandjal) oma kavatsusest Laen ennetähtaegselt tagasi maksta ning märkida Laenu tagasimaksmise tähtaeg. Laenu ennetähtaegse tagastamise korral maksate intressi selle aja eest, mil laenu kasutasid. Täpset laenu tagastamise summast teavitab Sind meie klienditeenindaja e-posti või telefoni teel. Kui märgitud tähtajaks laenu ei tagastata, jätkub laenuleping esialgsetel tingimustel.

V: Laenutaotluse saab tühistada iseteeninduskeskonnas või võta ühendust meie klienditeenidusega ja palu meil laenutaotlus tühistada.

V: BestCredit on loonud oma parimate klientide jaoks teenuse, mis võimaldab saada täiendavat laenu ning personaalse laenulimiidi. Teenuse saamiseks peab kliendil olema "Püsiklient PLUSS" staatus. Selleks, et saavutada "Püsiklient PLUSS" staatuse peab püsikliendil olema korrektne maksekäitumine ja krediidiajalugu.

V: Lisalaenu saamiseks peab kliendil olema "Püsiklient PLUSS" staatus. Selleks, et saavutada "Püsiklient PLUSS" staatuse peab püsikliendil olema korrektne maksekäitumine ja krediidiajalugu. Lisalaenu suurus sõltub krediidilimiidist, mille määrab personaalselt iga kliendi puhul laenuhaldur.