Tavaliselt on uue algus see, kus seatakse omale eesmärke. Eesmärgid on igal inimesel erinevad ja vastavad isiklikele soovidele ning emotsioonidele. Üheks eesmärgiks võib kindlasti olla finantsiline eesmärk – hakkan koguma raha! Raha kogutakse erinevatel viisidel. Finantseesmärke võib seada nii lühiajaliselt… Loe edasi ›
BestCrediti laenukäitumise uuring analüüsis 1000 eestimaalase laenukäitumist, sealhulgas mujalt kui pangast võetud laenude kasutamist. BestCredit OÜ on sotsiaalselt vastutustundlik ettevõte, kes pakub ettevõtetele ja eraisikutele finantseerimistooteid 2012. aastast. Suurimaid tarbimislaene võtavad 18-24 aastased. Kuigi kõige suuremaid tarbimislaene võtavad noored, 18-24… Loe edasi ›
Ilmselt on esimene asi, mida edukuse juures silmas peetakse, on raha- kui palju on kellelgi raha? Kui palju on vaja raha, et olla edukas? Siinkohal tekib küsimus, kas edukus sõltub ainult rahakoti paksusest? Edukuse võti ei peaks seisnema ainult rahakoti… Loe edasi ›
Laenu taotledes tuleb meeles pidada, et laenutaotleja tausta kontrollitakse alati. Taustakontroll laenu taotledes tähendab kliendi maksekäitumise kontrollimist, tarbimisharjumuste ülevaatamist ja maksekoormuse leidmist. Enne laenutaotluse otsust kontrollitakse kliendi tausta alati! Mõtle põhilistele küsimustele: Milline on olnud Sinu senine maksekäitumine/krediidiajalugu? Millised on… Loe edasi ›
Kiir- või tarbimislaenu võtmine viib kõige sagedamini inkassosse või kohtutäituri menetlusse Lõuna-Eesti laenuvõtjaid, selgus BestCredit OÜ suurest laenu-uuringust. Lõuna-Eestis, nagu ka Eestis keskmiselt, püsib kümnest üheksa kiir- või tarbimislaenu või järelmaksuvõtjat maksetega laitmatult graafikus. “Kui inimesel tekivad tagasimaksega probleemid, siis enamasti lahenevad… Loe edasi ›
Keskmine kiir- ja tarbimislaenu taotleja ehk alternatiivse laenutoote võtja ei ole vastutustundetu kulutaja, vaid kasutab seda ootamatute kulutuste katmiseks, näitab BestCredit OÜ värske laenukäitumise uuring. Uuringust selgus: tarbimislaenu kasutatakse enim ootamatuste lahendamiseks. Iga neljas laenuvõtja kasutas alternatiivset laenutoodet või järelmaksutoodet… Loe edasi ›
Mäletate pööraseid kiirlaenureklaame kümnenditaguse buumi ajast, mis lausa ahvatlesid vastutustundetult laenama lubadustega nagu „piiks-piiks ja raha tuleb“ või „saada sõnum, samal õhtul šeffad edasi“? Toonane krediiditeenuste turg oli sogane tiik, kust suuri kalu õngitsenud aferistid määrisid kogu sektori maine pikaks… Loe edasi ›
On vähe peresid, kus poleks kogemust laenamisega või muude järelmaksudega. Iga pere on vähemal või suuremal määral laenanud – kas siis mõne kodumasina ostuks, remondiks (nt. väikelaen), reisiks (reisilaen) või kinnisvara ostuks (kinnisvaralaen). Kodu ostmine on ilmselt inimese elu kõige… Loe edasi ›
Iga ettevõtja soovib, et tema juures töötaksid parimad teenindajad, kuna kliendil tekib esimene kontakt ja kogemus tema ettevõttes just teenindajaga. Kvaliteetne klienditeenindus annab olulise konkurentsieelise, mis aitab kliente hoida ning seeläbi tõsta oma tulusid. Esmamulje ettevõttest on kliendile väga oluline.… Loe edasi ›
Oleme kõik andnud endale uusaastalubadusi, mida jaanuarist järgima hakkame. Uusaastalubadused on tihti seotud tervisega, rahaga või siis sõpradega – „alustan treeningutega“, „teen vähem mitteotstarbekaid kulutusi“, „saan võlgadest vabaks“, „võtan ühendust vana sõbraga“ vm. Jaanuarikuus võib treeningsaalides ja terviseradadel märgata tihedamat… Loe edasi ›