facebook twitter google+ youtube

Nõustamine

Laenunõustamine

Tänapäeval on laenamine muutunud tavapäraseks elukvaliteedi parandamise viisiks. Kuid laenamine ei tohi olla kergekäeline tegevus.

Kuna laenuvõtmisega kaasnevad mitmed võimalikud ohud, siis aitavad meie spetsialistid Sul kõige mõistlikuma ja parema rahalahenduse leidmisel. Meie kohustuseks on anda Sulle piisavalt selgitusi, et Sa saaksid hinnata, kas pakutav laenutoode vastab Sinu vajadustele ja finantsolukorrale.

Kõike laenamisega seonduvat aitavad läbi mõelda meie kogenud klienditeenindajad, kellega saab ühendust:


Soovitused tarbijale:

  • Tarbimislaen on eraisikule antav laen, mille eesmärk on tarbimine. Enne laenu taotlemist veendu selles, et Sinu otsus on hädavajalik ning põhjendatud;
  • Iga laen on finantskohustus. Oma rahalise seisu paremaks hindamiseks koosta pere-eelarve. See annab Sulle ülevaate igakuistest kulutustest. Mõtle oma otsus hoolikalt läbi, tutvu laenutingimustega ja vajadusel pea nõu meie spetsialistidega tel: +372 6789000 või e-post info@bestcredit.ee. Vaata lisaks Finantsinspektsiooni tarbijaveebi www.minuraha.ee;
  • Laenu tähtaegselt tagastamata jätmine võib endaga kaasa tuua lisakohustusi viiviste näol. Viivist arvutatakse tähtaegselt tasumata laenusummalt iga viivitatud päeva eest lähtuvalt viivise määrast ja maksmisega viivitatud päevade arvust. Viivise määraks on laenu intressimäär;
  • Laenu tähtaegselt tagastamata jätmisel antakse nõue sissenõudmiseks inkassofirmale, millega kaasnevad lisakulutused laenu sissenõudmise eest. Laenu sissenõudmisega seotud kohtukulud ja kohtuvälised kulud tasub võlgnik. Laenu tasumata jätmisel võib edaspidine laenutaotlemine olla raskendatud nii BestCredit OÜ-st kui ka teistest finantsasutustest;
  • Makseraskustesse sattumise korral võta koheselt ühendust meie klienditeenindusega. Koostööd tehes suudame leida parima võimaliku lahenduse;
  • Kohtuväliste kaebuste ja vaidluste puhul on Sul võimalus pöörduda Tarbijakaitseameti poole (www.tka.riik.ee);

Tarbijakrediidi standardinfo teabeleht

Tarbijakrediidi standardinfo teabeleht on mõeldud selleks, et Sa saaksid hinnata laenamisega seotud kulusid ja kohustusi, võrrelda erinevaid laenupakkumisi ning kõiki asjaolusid arvesse võttes teha kaalutletud otsus laenulepingu sõlmimiseks.

Juhime Sinu tähelepanu, et enne laenamist tuleb kindlasti hoolikalt tutvuda Tarbijakrediidi standardinfo teabelehega!

Väikelaenu võtmise puhul saad Tarbijakrediidi standardinfo teabelehega tutvuda:

  1. Tarbijakrediidi standardinfo teabeleht kuvatakse Sulle lugemiseks väikelaenu taotluse esitamisel meie kodulehel;
  2. Kui väikelaenu leping on sõlmitud, lisatakse Tarbijakrediidi standardinfo teabeleht koos teiste laenulepingu dokumentidega PDF failina Sinu kliendikontole Iseteenindusse, kus see on alati kättesaadav. Samuti Tarbijakrediidi standardinfo teabeleht saadetakse Sinu poolt märgitud e-posti aadressile, kus see on samuti alati kättesaadav.

Juhul, kui Sa leiad, et võetud väikelaen ei ole Sulle sobilik, on Sul võimalik lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates laenu üleandmisest. Rohkem informatsiooni laenulepingust taganemise kohta leiad siit.

Tagatisega laenu võtmise puhul saad Tarbijakrediidi standardinfo teabelehega tutvuda meie kliendihalduri vahendusel. Meie kliendihaldur annab Sulle tarbijakrediidi standardinfo teabelehe koos laenulepingu projektiga tutvumiseks mõistliku aja jooksul enne laenulepingu allkirjastamist.

Võlanõustamine

Oleme loonud Sinu jaoks lehekülje, kust Saad informatsiooni, kuidas hoida kontrolli all oma kohustusi, kuidas tekib võlgnevus, millised on võimalused võlgnevuse likvideerimiseks ja mida tähendab olla võlgnik.

Kui oled hädas ja vajad nõu, oleme Sulle abiks kõigis Sinu küsimustes, mis puudutab võlgnevusi ja võlgnevuste likvideerimist. Leiame Sulle sobivaima viisi, kuidas saaksid oma mure ära lahendada.

Võlamenetlus

Järgnevalt toome Sinuni etapid, kuidas BestCredit.ee võlgnevust menetleb ja mida see Sulle kaasa toob.

1 Võlgnevuse tähtaegselt tagastamata jätmisel esmalt püüame Sinuga kontakti saada, et meelde tuletada maksetähtaega, välja selgitada võlgnevuse põhjus/põhjused ja leida võlgnevusele sobiv lahendus.

NB! Soovitame Sul ise meiega kontakti otsida kohe, kui tekib kahtlus, et Sul pole võimalik tähtajaks kohustust tasuda. Sellega näitad meile oma tahet mitte võlglaseks jääda ning leiame kahepoolselt kiiremini probleemile lahenduse.

2 Meie huvides on Sinuga koos leida lahendus. Kuid kui Sa väldid meiega kontakti, meil ei õnnestu Sinuga kokkulepe saavutada ja võlgnevus on endiselt aktiivne ehk lahendamata, oleme sunnitud saatma Sulle meeldetuletuskirju võlgnevuse tasumise kohta, samuti tasulise võlateatise. Hinnakirja leiad meie kodulehelt üldtingimustest.

NB! Pea meeles, et kogu võlgnevuse aja jooksul kogub laenumakse viiviseid ning võlateatise kulu lisatakse Sinu võlgnevusele juurde.

3 Kui Sa meie kontaktipüüdlustele ei reageeri, pole oma võlgnevusele lahendust leidnud ega ei otsi seda, oleme sunnitud avalikustama andmed Sinu võlgnevuse kohta Maksehäireregistris.

NB! Kui Sinu võlgnevus on juba antud registrisse sisestatud, siis see on nähtav kõikidele laenuandjatele, tööandjatele, liisinguandjatele jne. kuni 5 aastat isegi juhul, kui oled võlgnevuse ära tasunud. Kui oled maksehäireregistrisse lisatud, on Sinu edaspidine igasugune laenusaamine (ka järelmaksud) raskendatud, kui mitte võimatu. Lisaks on Sinu seni korralik maksekäitumine rikutud. Täpsemalt vaata, milliste maksehäireregistritega teeb BestCredit.ee koostööd rubriigis "Kasulikud ja soovituslikud viited".

4 Seejärel, kui Sa võlgnevust ei tasu ja meil pole võimalik enam Sind aidata, loovutame nõude sissenõudmiseks inkassofirmale. Loovutamine tähendab, et Sul on nüüd uus võlausaldaja, Sinuga suhtleb edaspidi inkassofirma, mitte BestCredit.ee.

NB! Meie koostööpartneriks on Eesti Inkasso OÜ, kes tegeleb esialgu kohtuvälise ning vajadusel ka kohtuliku võla sissenõudmisega, millele järgneb täitementlus (kohtuotsuse sundtäitmine). Võla sissenõudmisega seotud kohtu- ja kohtuvälised kulud tasub alati võlgnik.

Kuidas Sinu võlgnevus kasvab?

Kui Sa tasud oma kohustusi korrapäraselt ja õigel ajal, tasud lõppkokkuvõttes võetud kohustuse tagasi samas suuruses, mis algselt oli Sulle lepingu allkirjastamisel teada.

Pea meeles, kui oled laenu võtnud, on see Sinu kohustus. Kui Sa kohustustega viivitad, kasvab igakuine kulu märkimisväärselt suuremaks. Pole mõistlik tasuda laenu tagasi viivitusega, kuna tasumisele kuuluv summa võib olla oluliselt suurem.

Laenu tähtaegselt tagastamata jätmine toob endaga kaasa kohese kõrvalkohustuse viiviste näol. Viivist arvutatakse tähtaegselt tasumata laenusummalt iga viivitatud päeva eest lähtuvalt viivise määrast ja maksmisega viivitatud päevade arvust. Viivise määraks on laenu intressimäär.

Võlanõustamine

Millised on võimalused makseraskuste korral?

Peamine reegel – makseraskustesse sattumise korral võta koheselt ühendust meie klienditeenindusega. Koostööd tehes suudame leida parima võimaliku lahenduse.

BestCredit.ee-l on mitu võimalust, mida Saad kasutada, kui on tekkinud makseraskused. Meie võimaluste nimekirja kuulub:

  • Laenu pikendamine;
  • Laenu refinantseerimine;

Laenu pikendamine (maksepuhkus):

  • Pikendamine tähendab, et lükkad oma järgmist tasumise tähtaega edasi;
  • Pikendada Saad kogu laenuperioodi vältel;
  • Sobib pigem lühiajalise makseraskuse korral;
  • Pikendamise eest tuleb tasuda ainult jooksev intress pikendatud päevade eest. Muid lisatasusid me ei küsi;

Laenu refinantseerimine (maksegraafiku muutmine):

  • Laenugraafikut on võimalik muuta Sulle sobivaimaks:
    • Kui Sinu igakuine laenumakse on liiga suur ning Sa soovid jõukohasemaid kuumakseid;
    • Kui Sa soovid laenu kiiremini ära tasuda, maksegraafikut lühendada ning kokku hoida intressidelt.
  • Sobib pigem pikemaajaliste makseraskuste korral;
  • Et teenus oleks kättesaadav, peab Sul olema tasutud vähemalt üks laenu osamakse või tehtud pikendus;
  • Refinatseerimise taotluse läbivaatamise tasu on 20€, mis tuleb tasuda taotlust tehes.

BestCredit.ee arvestab Sinu vajadustega ning antud teenuste eelisteks on paindlikkus. Lisateenustest saab rohkem informatsiooni meie Iseteenindusest. Lisaks sellele on meil alati hea meel Sind aidata ja vastata küsimustele meie klienditeeninduse telefonil +372 6789000 või e-posti teel info@bestcredit.ee.

Kasulikud ja soovituslikud viited

Meie koostööpartnerid:

Krediidiinfo AS ja Krediidiregister OÜ maksehäireregistrid:

  • Siia registritesse lisatakse võlgnikud
  • Saad enda kohta teha TASUTA päringu

Inkassoteenused ja õigusabi.

Kasulik teada

Pere-eelarve koostamisest loe meie blogist. Vaata, mida soovitab Finantsinspektsiooni tarbijaveeb laenu tagasimaksmise probleemi tekkimisel ja üleüldist informatsiooni makseraskustes olevale inimesele. Kindlasti tutvu ka teiste võlanõustajatega siin ja kasuliku infoga Võlanõustaja.ee kodulehel. Tarbijakaitseamet aitab, kui tunned, et Sinu õigused on rikutud.

Kontakt

Meie poole võib pöörduda iga mure ja küsimusega, mis puudutab võlnevust, võlgnevuse likvideerimise võimalusi ja ka muude küsimustega, mis on seotud nende teemadega.

Meie professionaalne meeskond, kuhu kuuluvad võlanõustajad ja juristid, aitavad Sind meeleldi nendes küsimustes ja aitavad leida lahenduse. Oleme Sulle abiks ja toeks ka juriidilistes küsimustes.

Meie kontaktandmed: