Kliendikaart või hoopis kliendikrediitkaart?
Tavalisel tarbijal on rahakott pungil täis erinevaid kliendikaarte. Enamjaolt on kliendikaardid igati kasulikud ja mõistlikud. Kliendikaart võib anda kaubalt või teenuselt allahindluse, kogub punkte, mille eest saab kingitusi, kogub raha, mida saad kasutada jne.,võimalusi on lugematu arv. Kuid kliendikaardiga saab ka tasuda kauba eest, mis tähendab, et Sa võtad laenu.
Kampaania raames pakutakse kauplustes tasuta erinevaid kliendikaarte ning osadel teatud kliendikaartidel on juures ka maksevõimalus antud kauplusest. Enne, kui pakutud kaardi vastu võtad, tasub eelnevalt mõelda, kas Sul on seda tarvis ning uurida:
- Milline on kaardil raha kasutamise intress;
- Kas kaardile saab ise raha peale panna;
- Kas ja milline on kaardi hooldustasu või aastamakse;
- Kuidas toimub tagasimaksmine;
- Mis juhtub siis, kui tähtajaks jääb tagasimakse sooritamata;
- Kui kaua kaart kehtib.
Samuti oska küsida selliste kaartide väljastajatelt tarbijakrediidi standardinfo teabelehte, mis on kõikides eraisikute laenu väljastavates ettevõtetes ühesugune.
Kui Sa oled kliendikaardi vastu võtnud ning soovid sellega tasuda kauba eest, soovitab BestCredit.ee sul läbi mõelda, milline tuleb kauba tegelik hind. Hinnasildil võib soodushind olla ainult sel juhul selline, kui Sa tasud kauba eest poe kliendikaardiga. Kas see tuleb lõppkokkuvõttes nii soodne, nagu esialgu tundub?