Klienditeenindus loob ettevõttest pildi

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Iga ettevõtja soovib, et tema juures töötaksid parimad teenindajad, kuna kliendil tekib esimene kontakt ja kogemus tema ettevõttes just teenindajaga. Kvaliteetne klienditeenindus annab olulise konkurentsieelise, mis aitab kliente hoida ning seeläbi tõsta oma tulusid.

Esmamulje ettevõttest on kliendile väga oluline. Kui kliendile jääb esma- või ka korduv külastusest meeldiv mulje, toob see kliendi tagasi. Samuti hea esmamulje korral soovitab ta tõenäoliselt ettevõtet ka oma sõpruskonnas, mis omakorda toob uusi kliente veelgi. Hea esmamulje loomine ei pruugi ilmtingimata olla ostu sooritamise või teenuse kasutamise korral. Esmamulje loomine on oluline juba nõustamisperioodil (näiteks nõustamine sobiva laenu (laenutoote) leidmisel).

Hea klienditeenindaja meie meelest on:

  • Meeldiv ja mitte liialt pealetükkiv (positiivne positiivne hääletoon);
  • Tähelepanelikkus;
  • Oskus kuulata ja aru saada kliendi soovist;
  • Oskus leida kliendile sobiv toode/teenus (ka siis, kui konkreetne soovitud toode või teenus puudub, leida asendus);
  • Oma pakutavate toodete/teenuste tundmine;
  • Viisakus ja kannatlikkus;
  • Aja planeerimise oskus;
  • Positiivselt kontakti lõpetamise oskus.

BestCredit klienditeenindus on varasemate kogemustega antud valdkonnas (laenud, nõustamine), oskuslik ja pädev. BestCredit OÜ teenindajad on oma ala spetsialistid ja on abiks igale meie kliendile. Meie ettevõttes töötavad teenindajad/laenuhaldurid, kes on spetsialiseerunud väikelaenudele (laen, väikelaen, reisilaen) ning teenindajad/laenuhaldurid, kes on spetsialiseerunud tagatislaenudele (kinnisvaralaen, hüpoteeklaen, käenduslaen, laen kinnisvara tagatisel). BestCredit OÜ-s saab iga klient parima teeninduse osaliseks.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga