Lisalaenu KKK

Categories Teenused
0
Tags
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Alates 1. aprillist 2013 pakub BestCredit oma Püsiklient PLUSS klientidele lisalaenu saamise võimalust. Teenus on võrdlemisi uus ning meie klientidel on hulgaliselt küsimusi, kuidas teenus üldse toimib. Siinkohal toome välja põhilised küsimused, mis meie klientidelt kõige sagedamini on kõlanud.

K: Kuidas on võimalik saavutada Püsiklient PLUSS kliendistaatus?
V: Püsiklient PLUSS staatuse omandavad korrektse maksekäitumise ja krediidiajalooga püsikliendid. Näiteks, Püsiklient PLUSS staatuse saavutamiseks peab klient õigeaegselt tagastama 4 väikelaenu.

K: Kuidas määratakse kliendile laenulimiit?
V: Teadaolevate andmete põhjal ja täiendava taustakontrolli tulemusel määratakse kliendile personaalne laenulimiit, mille ulatuses saab klient vajadusel laenu juurde võtta.

K: Kas lisalaenu võtmiseks peavad veel mingid kriteeriumid täidetud olema?
V: Jah, lisalaenu taotlemine on võimalik Püsiklient PLUSS klientidel, kelle olemasolev laen on võetud vähemalt kaheks kuuks ning on tasutud vähemalt 1 osamakse, sealjuures pikendamist ei arvestata osamakse tasumisena.

K: Kas kliendi käest võidakse küsida täiendavaid andmeid, dokumente?
V: Pärast lisalaenu taotluse esitamist laenuhaldurid vaatavad taotluse läbi ning teostavad kliendi suhtes täiendava krediidivõimelisuse kontrolli. Selleks võivad meie töötajad küsida kliendilt täiendavaid andmeid ja dokumente, näiteks pangakonto väljavõtet jne.

K: Kui kiiresti kantakse raha kontole?
V: Positiivse vastuse korral kantakse lisalaen koheselt laenutaotleja kontole.

K: Kas lisalaenu võtmisega kaasnevad veel mingid lisakulud?
V: Lisalaenu väljastamise eest me ei võta mingeid lepingu- ega teenustasusid.
Juhul, kui Teil peaks tekkima täiendavaid küsimusi, siis meie vastutulelik klienditeenindus on alati valmis aitama telefonil +372 6789000.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga