Meie klient on lojaalne

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lojaalsust saab mõõta mitut moodi ning ka definitsioonid lojaalsuse kohta on erinevad kuid ühtne definitsioon lojaalsuse kohta puudub. Oleme aastate jooksul täheldanud, et meie hulgas on palju kliente, kes on just meile truuks jäänud ning loeme antud kliente lojaalseteks. Meie lojaalsed kliendid on meie juures kogenud parimat klienditeenindust ning arendame oma ettevõtet selles suunas, et pakkuda klientidele järjest rohkem väärtuseid ja lisavõimalusi.

 Lojaalsus tuleneb:

  • Meie klient saab parima klienditeeninduse osaliseks;
  • Mitmekülgne (laenu)toodete valik (väikelaen, kinnisvaralaen, reisilaen, ärilaen, käenduslaen);
  • Klienti nõustab oma ala spetsialist;
  • Paindlikkus (maksepikendus, personaalsed pakkumised, vastutulelikkus);
  • Aaastatepikkune kogemus;
  • Hea maine;
  • Vastutustundlikkus (vastutustundlik laenamine).

Meie klienditeenindus on kogemustega ja oskuslik. Meie kliendid saavad meie poole pöördudes proffessionaalset nõustamist, sõbralikkust ja abivalmidust. Meie laenutoodete valik on lai ja iga klient leiab enda jaoks sobivaima. Niisamuti on võimalik valida maksegraafiku pikkust vastavalt kliendi võimalustele. Maksegraafiku pikkust on võimalik muuta refinantseerides oma laenu. Laenu on võimalik refinatseerida mitut moodi – pikendada maksegraafikut, lühendada maksegraafikut või hoopis koondada mitu eerinevat laenu üheks. Meie spetsialistid menetlevad igat laenutaotlust vastutustundlikult ja kaalutletult.

BestCredit.ee hindab ja väärtustab oma igat klienti. Töötame järjepidevalt selles suunas, et hoida oma ettevõtte mainet kõrgel tasemel ning olla heaks partneriks meie klientidele.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga