Lõppenud 2013 aasta kokkuvõte BestCredit.ee-s

Categories Varia
0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

2013. aasta on BestCredit.ee jaoks olnud tegus, huvitav ja uuendusterohke. Suure tööga oleme saavutanud kindla positsiooni ja tuntuse laenuturul.

Muudatused on toimunud meie väikelaenude tootevalikus. Aasta jooksul oleme alandanud korduvalt väikelaenude intressimäärasid, suurendanud laenusummasid ja perioode, luues klientidele rohkem võimalusi leida enese jaoks sobivaim laenutoode. Lisaks oleme käivitanud mitmeid kampaaniaid, kus klientidel on võimalik kasutada soodsaid laenutooteid. BestCredit.ee väärtustab oma püsikliente ning sellega seoses lisandus kevadel juurde püsiklientide tarbeks uus hüve. Nimelt lisandus uus kliendistaatus “Püsiklient PLUSS”, millega avanes püsiklientidel võimalus võtta lisalaenu. Lisalaenule lisaks on püsikliendiks olemisel veel mitmeid eeliseid, näiteks püsivalt soodsam intressimäär ja personaalsed püsikliendipakkumised. Käesoleval aastal käivitame samuti uusi püsikliendiprogramme, millest anname teada nii kodulehe kaudu kui ka personaalselt meili teel.

BestCredit.ee üheks prioriteediks on olnud alati ja jääb ka edaspidi panustamine infotehnoloogilisele arendusele. Meie IT meeskond koosneb oma ala spetsialistidest ja tegutseb pidevate uuenduste nimel. Suurimad IT-alased muudatused on lõppenud aastal toimunud seoses meie kodulehega, kus on teostatud palju erinevaid muudatusi ning mitte ainult lisateenuste ja –funktsioonide poolest. BestCredit.ee koduleht sai adaptiivse disaini, mis tähendab seda, et BestCredit.ee koduleht kohandub vastavalt selle seadmega, millega klient kodulehe avab. Niisamuti on muudatuse läbinud BestCredit.ee mobiilirakendus, mida on võimalik tasuta alla laadida. Mobiilirakendus on välja töötatud nii Android, kui ka iOS telefonidele. Mobiilirakenduse kasutamise eeliseks on see, et klient saab meie teenuseid kasutada ja Iseteenindusse sisse logida mugavalt ja käepäraselt sõltumata oma asukohast. BestCredit.ee on esimene ja ainus väikelaenuteenuse osutaja Eestis, kes pakub oma klientidele sellist võimalust. Nii BestCredit.ee koduleht kui ka mobiilirakendus on üles ehitatud selliseks, et see oleks kliendisõbralik, lihtne ja funktsionaalne.

Olulisel kohal on ka teeninduskvaliteet. BestCredit.ee klienditeenindajad on pikaaegsete kogemustega asjatundjad. Teeninduskvaliteedi tõstmiseks toimuvad meie töötajatele regulaarsed ettevõttesisesed ning -välised koolitused. Lõppenud 2013. aastal, viisid meie teenindajad “Hea Teeninduse kuu” kampaania raames ettevõtte 100 Eesti parima ettevõtte sekka. Hoiame teenindustaset ka edaspidi kõrgel ning pakume oma klientidele kiiret ja kvaliteetset teenindust.

Klientidega suhtlemiseks ja paremaks informatsiooni edastamiseks kasutab BestCredit.ee kliendilehte, blogi ning Facebooki lehte, kust saab lugeda nii meie tegemiste, uudiste kui ka pakkumiste kohta.

BestCredit.ee pooldab sotsiaalselt vastutustundlikku ettevõtlust. Hoiame pöidlaid ja aitame kaasa maratonijooksjatele õed Luiged, suusatajale Piret Pormeister ning FC Tartu jalgpalli esindusmeeskonnale.

Kõige suurema panuse BestCredit.ee arengule ja edule on andnud ja inspireerinud meie kliendid. Täname südamest Sind, kes sa oled olnud lojaalne ja toetav. Ainult tänu Sinule suudame luua just sellise keskkonna, mis on edukas, uuendusterohke ja tarbijasõbralik.

Soovime oma klientidele ja partneritele uut teguderohket ja edukat aastat!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga