facebook twitter youtube

Tarbimislaenuga satuvad inkassosse enim lõunaeestlased

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Kiir- või tarbimislaenu võtmine viib kõige sagedamini inkassosse või kohtutäituri menetlusse Lõuna-Eesti laenuvõtjaid, selgus BestCredit OÜ suurest laenu-uuringust. Lõuna-Eestis, nagu ka Eestis keskmiselt, püsib kümnest üheksa kiir- või tarbimislaenu või järelmaksuvõtjat maksetega laitmatult graafikus. “Kui inimesel tekivad tagasimaksega probleemid, siis enamasti lahenevad Loe edasi ›

Categories

Tarbimislaenu kasutatakse enim ootamatuste lahendamiseks

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Keskmine kiir- ja tarbimislaenu taotleja ehk alternatiivse laenutoote võtja ei ole vastutustundetu kulutaja, vaid kasutab seda ootamatute kulutuste katmiseks, näitab BestCredit OÜ värske laenukäitumise uuring. Uuringust selgus: tarbimislaenu kasutatakse enim ootamatuste lahendamiseks. Iga neljas laenuvõtja kasutas alternatiivset laenutoodet või järelmaksutoodet Loe edasi ›

Vastutustundlik laenamine tõi tarbijaile valikuvõimalused

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Mäletate pööraseid kiirlaenureklaame kümnenditaguse buumi ajast, mis lausa ahvatlesid vastutustundetult laenama lubadustega nagu „piiks-piiks ja raha tuleb“ või „saada sõnum, samal õhtul šeffad edasi“? Toonane krediiditeenuste turg oli sogane tiik, kust suuri kalu õngitsenud aferistid määrisid kogu sektori maine pikaks Loe edasi ›

Laenuvaba elu

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

On vähe peresid, kus poleks kogemust laenamisega või muude järelmaksudega. Iga pere on vähemal või suuremal määral laenanud – kas siis mõne kodumasina ostuks, remondiks (nt. väikelaen), reisiks (reisilaen) või kinnisvara ostuks (kinnisvaralaen). Kodu ostmine on ilmselt inimese elu kõige Loe edasi ›

Klienditeenindus loob ettevõttest pildi

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Iga ettevõtja soovib, et tema juures töötaksid parimad teenindajad, kuna kliendil tekib esimene kontakt ja kogemus tema ettevõttes just teenindajaga. Kvaliteetne klienditeenindus annab olulise konkurentsieelise, mis aitab kliente hoida ning seeläbi tõsta oma tulusid. Esmamulje ettevõttest on kliendile väga oluline. Loe edasi ›

Categories

Uusaastalubadused täide

0
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Oleme kõik andnud endale uusaastalubadusi, mida jaanuarist järgima hakkame. Uusaastalubadused on tihti seotud tervisega, rahaga või siis sõpradega – „alustan treeningutega“, „teen vähem mitteotstarbekaid kulutusi“, „saan võlgadest vabaks“, „võtan ühendust vana sõbraga“ vm. Jaanuarikuus võib treeningsaalides ja terviseradadel märgata tihedamat Loe edasi ›

Categories