BestCredit.ee väikelaen

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

BestCredit.ee väikelaen on sissetulekuga tagatud laen, mida väljastatakse laenutaotleja pangakontole. Taotledes laenu, tutvu hoolikalt laenulepingu tingimustega ning vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Detailne info osamakse, intressi ja kredidiikulukuse määra kohta on saadaval kodulehel.

Väikelaenu detailid

Laenu taotleda saad:

  • summas 200 – 3000 eurot perioodiga 30 päeva – 3 aastat;
  • internetist, sealhulgas ka mobiiltelefoni Android või iPhone äppi abil.

Vastus Sinu laenutaotlusele tuleb kiiresti. Sinu taotlusega tegelevad oma ala spetsialistid. Esimest korda väikelaenu taotledes positiivse vastuse saamisel tuleb läbida ka isikutuvastamise protseduur.
Väikelaen kantakse isiklikule pangakontole pärast tuvastamist 15 minuti jooksul.

BestCredit.ee väikelaenu taotlemine

Igale BestCredit.ee kliendile, kellel on aktiivne laen, pakume:

  • maksepuhkuse võimalust, maksetähtaja pikendamisega 5, 15 või 30 päeva võrra;
  • ennetähtaegse tagastamise võimalust. Tagastades laenu ennetähtaegselt, maksad tagasi laenu põhiosa ja üksnes kasutatud päevade eest intressi. Lisakulutusi sellele ei järgne;
  • olemasoleva maksegraafiku muutmist, muutes perioodi ja osamakse suurust.

BestCredit.ee väärtustab oma püsikliente. Korrektse maksekäitumise ja krediidiajalooga püsiklient võib saada Püsiklient PLUSS staatuse, mis annab lisavõimalusi:

  • väikelaen madalama intressimääraga;
  • personaalne laenulimiit, mille ulatuses saad võtta lisalaenu.

Kõiki toiminguid saad teha iseseisvalt Iseteeninduses endale sobival ajal.

Oma laenulepingu dokumendid leiab iga BestCredit.ee klient ka Iseteeninduses, samuti saadetakse need taotluses märgitud e-postile. 14 päeva jooksul laenu saamisest on tarbijal õigus laenust taganeda ning tagastada laenusumma ja intress kasutatud päevade eest.

Lepingu rikkumisel arvestatakse viivist iga viivitatud päeva eest. Selle vältimiseks palume tasuda laen õigeaegselt ning raskuste korral võtta meiega ühendust mõistliku lahenduse leidmiseks.

Iga laen on finantskohustus. Enne lepingu sõlmimist on tarvis tutvuda lepingu ja tarbijakrediidi teabelehega. Laenuotsus peab olema hoolikalt läbi mõeldud. Vaata lisaks Finantsinspektsiooni tarbijaveebis www.minuraha.ee toodud infot.

Kohtuväliste kaebuste ja vaidluste puhul on Teil võimalus pöörduda Tarbijakaitseameti poole: www.tarbijakaitseamet.ee, Rahukohtu 2, 10130, Tallinn, Eesti, telefon: 6201700, nõuandetelefon: 1330, faks: 6201701, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee.

Täiendavate küsimuste tekkimisel helista meie klienditeenindusse telefonil +372 6789000 või kirjuta info@bestcredit.ee.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>